Volební preference, síla značek a analýza sociálních sítí

04.05.2010 22:00

Volební preference, síla značek a analýza sociálních sítí.
Provedli jsme malý experiment, abychom si ověřili spolehlivost speciálního nástroje testování síly značek. Změřili jsme stranické preference podle toho, jak silná je značka politické strany. Politická strana má své logo, malou či velkou znalost, reklamní kampaň, věrné příznivce i zaryté odpůrce a také politický positioning. Nakonec i voliče můžeme chápat jako konzumenta, který si zvolí stejné výrobky různých značek. Politickou stranu proto můžeme svým způsobem chápat jako obchodní značku. Navíc máme výhodu, že u politických stran je dlouhodobě měřeno, jak si stojí v porovnání s konkurencí na politickém trhu.

Změřili jsme tedy síly politických stran, tak jak lze činit u značek: extrahovali jsme sítě pomocí url adres webů, které Google vrací na vyhledávání jmen politický stran.

S výsledkem jsme více než spokojeni:
 

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Volební preference, síla značek a analýza sociálních sítí

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.